6 413 118 ; E-post: kool [ät] kalamajakool.ee

Kooli visioon

 

Kalamaja Põhikooli visioon on olla mitmekülgset haridust andev silmapaistev teejuht Tallinna koolide seas.

Meie missioon

 

Kalamaja Põhikooli missioon on kasvatada loovaid, julgelt mõtlevaid, tegusaid ja vastutustundlikke kodanikke.

Meie suurim väärtus

 

Meie õpetajad kinnitavad kui ühest suust, et suurim väärtus on meie kooli sõbralik ja usaldusväärne kollektiiv.

Aastast 1915

 

Kalamaja Põhikool ehitati 1915 a. koolimajaks ja on olnud koolina kasutusel järjepidevalt üle 100 aasta. Vabriku tänava koolil on olnud 15 erinevat nime.

Kiusamisest vabaks kool

Tere sõber!

Sinuga on tore koos maailma avastada.
Hoia ikka meeles, et hea kaaslane on:
- salliv, hooliv,
- austav ja julge.

Sõber Karu

Kaasaegne õpikeskkond

Koolimaja sai praeguse välimuse 2008. aastal, kui maja põhjalikult renoveeriti? Ka sel suvel värviti üle klassiruumide seinad, vahetati paljud põrandakatted ja värskendati üldilmet.

Kooli spordiväljakud

Koolil on avar ja eraldatud hoov, kus lapsed saavad puhata, sportida ja mängida. Eriliseks teeb koolihoovi park-staadion, mis tähendab seda, et koolihoovi pargist on kujundatud sportimiskeskus.

Lauamänguring

Käes on uus õppeaasta ning eelmistel aastatel paljude laste lemmikuks saanud lauamänguring alustab taas! 

Meie ring toimub kolmapäeviti, juba alates 7.oktoobrist 2020!

Lastel on valida pea 60 erineva mängu vahel (strateegilised mängud; loodust ja loomi kirjeldavad mängud; muinasjutulised mängud; matemaatilisi oskusi lihvivad mängud; kiirust ja tähelepanu arendavad mängud; mälu treenivad mängud; finantsharidust andvad mängud; läbirääkimisoskusi arendavad mängud; seltskondlikud ja lõbusad mängud). 

1-2. klassi lastega mängime kergemaid ning lühemaid lauamänge nagu Blokus, Dixit, Kingdomino, Quadrillion, Halli-Galli, Šabotöör, Splash, Koprabande, Dobble, Jungle Speed, Ciao, Carcassone Junior, Colorpop, Solitaire, Elas kord, CamelCup, Jenga, Farao, OmNomNom, Carcassone Junior, Wash and Dash, Klick-Klack,Gloobz, Rush Hour, Kes peseb nõud, Chinese checkers, Coral Reef, Vampiiride loss, Farmer, Quizoo, Splash, Voila  jpm

3-6. klassi lastega mängime lisaks lühikestele ning lõbusatele mängudele ka pikemaid ja strateegilist mõtlemist nõudvaid mänge nagu Hotellimagnaat, 7 Maailmaimet, Antike, Monopol, Katani, Ticket to Ride, Mr X, Carcassone, Tahad kihla vedada, Dixit,  ning Cashflow.

Lauamängude abil arendame lastes:

  • strateegilist mõtlemist ja tiimisisest koostööd;
  • mängulisust, loovust, uuenduslikkust, riskijulgust;
  • arvutamisoskust;
  • usku enda võimetesse;
  • oskust näha enda tugevusi;
  • leidlikkust ja igast olukorrast väljatulemise oskust;
  • iseseisvust oma eesmärkide püstitamisel;
  • võimet tulemaks toime kaotuste ja ebaõnnestumistega;

Läbi strateegiliste ning lõbusate lauamängude:

  • aitame lapsel avardada ja arendada oma mõttelaadi, ellusuhtumist ja hoiakuid;
  • aitame lapsel leida oma tugevusi ja oma mängustiili;
  • anname lastele võimaluse sotsialiseeruda ning koos omavanuste lastega hasartselt, lõbusalt ning arendavalt aega veeta;
  • julgustame lapsi unistama, oma unistusi ning eesmärke kaardistama ning leidma viise unistusteni jõudmiseks.

Kalamaja Põhikoolis toimuvad lauamänguringid järgmistel päevadel ja aegadel:

1-2. klassi õpilastele kolmapäeviti 15.00 - 15.45, klass 111.

1x nädalas 45min, kuutasu  20€

2-6. klassi õpilastele kolmapäeviti 15.00 - 16.30, klass 111.

1x nädalas 2x45min (edasijõudnud), kuutasu 30€ 

Huviringi registreerumine on võimalik alljärgneva lingi kaudu:

http://teadliknoor.ee/liitumine/  

Lauamänguringi registreerunud lapse vanemale saadetakse e-mailile täpsem informatsioon ringist ja ringi eest tasumise võimaluste kohta. 

MTÜ Teadlik Noor

 

Viimati muudetud: 23 September 2020